Ongelma yhdistettäessä Automoweriin Connect@Homen kautta (Bluetooth)
Jos Automower®-robottiruohonleikkurisi ei näy Automower® Connect -sovelluksessa yrittäessäsi muodostaa siihen yhteyden Bluetoothin kautta (tai lyhyen kantaman Connect@Home-yhteyden tai Automower® Directin kautta), tarkista seuraavat asiat:
- Oletko riittävän lähellä ruohonleikkuria? Sinun on pysyttävä ruohonleikkurin lähellä, kunnes pariliitos on muodostettu.
- Jos sinulla on useampia robottiruohonleikkureita, varmista, että yrität yhdistää oikeaan leikkuriin. Tarkista sarjanumero (löydät sen joko leikkurin "Tietoja"-valikosta tai leikkurin tyyppikilvestä).
- Käynnistä ruohonleikkuri uudestaan. Bluetooth-pariliitostila aktivoituu 180 sekunniksi käynnistäessäsi ruohonleikkurin uudelleen. Tämä pätee kaikkiin vuoden 2018 jälkeen valmistettuihin leikkureihin.
- Varmista, että leikkuri ei ole jo yhdistettynä toiseen puhelimeen. Leikkuri voi olla yhdistettynä ainoastaan yhden aktiivisen Bluetooth-liitännän kautta kerrallaan.
- Tarkista Bluetooth-asetukset puhelimesta sekä Automower® Connect -sovelluksesta. Android-puhelimissa tulee myös tarkistaa sijaintipalvelut.
- iPhone: Tarkista, onko leikkuri jo liitettynä laitteeseesi pariliitoksen kautta (avaa Asetukset > Bluetooth). Jos pariliitos on jo muodostettu, yhdistä leikkuri puhelimesta ja yritä sitten muodostaa pariliitos laitteen ja leikkurin välille seuraamalla Automower® Connect -sovelluksen ohjeita.