Ongelma yhdistettäessä Automoweriin Connect@Homen kautta (Bluetooth)

Jos Automower®-robottiruohonleikkurisi ei näy Automower® Connect -sovelluksessa yrittäessäsi muodostaa siihen yhteyden Bluetoothin kautta (tai lyhyen kantaman Connect@Home-yhteyden tai Automower® Directin kautta), tarkista seuraavat asiat:

  • Oletko riittävän lähellä ruohonleikkuria? Sinun on pysyttävä ruohonleikkurin lähellä, kunnes pariliitos on muodostettu.
  • Jos sinulla on useampia robottiruohonleikkureita, varmista, että yrität yhdistää oikeaan leikkuriin. Tarkista sarjanumero (löydät sen joko leikkurin "Tietoja"-valikosta tai leikkurin tyyppikilvestä).
  • Käynnistä ruohonleikkuri uudestaan. Bluetooth-pariliitostila aktivoituu 180 sekunniksi käynnistäessäsi ruohonleikkurin uudelleen. Tämä pätee kaikkiin vuoden 2018 jälkeen valmistettuihin leikkureihin.
  • Varmista, että leikkuri ei ole jo yhdistettynä toiseen puhelimeen. Leikkuri voi olla yhdistettynä ainoastaan yhden aktiivisen Bluetooth-liitännän kautta kerrallaan.
  • Tarkista Bluetooth-asetukset puhelimesta sekä Automower® Connect -sovelluksesta. Android-puhelimissa tulee myös tarkistaa sijaintipalvelut. 
  • iPhone: Tarkista, onko leikkuri jo liitettynä laitteeseesi pariliitoksen kautta (avaa Asetukset > Bluetooth). Jos pariliitos on jo muodostettu, yhdistä leikkuri puhelimesta ja yritä sitten muodostaa pariliitos laitteen ja leikkurin välille seuraamalla Automower® Connect -sovelluksen ohjeita.
 Blogi-valikko

Help Center

Gplshop-ohjekeskus on Husqvarna Automower -robottiruohonleikkurin digitaalinen tee-se-itse-opas. Opetamme sinua vaihtamaan Husqvarna Automowerisi akkuja, piirilevyjä ja muita varaosia.

Blogiviestit aiheesta

Kirjaudu sisään